Remove Friends Dalam Facebook :D


Okay,

misi hari ini ialah aku nak remove kawan-2 yang 

aku pun tak tahu kenapa boleh ada dalam friends's list FB aku -,-'

Hahaha,

lantaklah orang nak cakap ape.

Asalkan aku bahagia.

Kalau kau friend dengan aku pun,

bukan boleh duit ke apa.

Boleh menyemakkan HOME korang jugak kan?

So, sesape yang nak me"REMOVE"kan diri sendiri pun dibenarkan :D
Saya bukan apa,

buat apa kalau setakat tambah kawan dalam list je,

tapi bertegur sepatah pun tak !

Hahaha

So, this mission is now loading ='D

Bai-2

Dalam proses mendelete -,.-

Kalau awak nak saya REMOVE sep-2 awak,

oyak la deh -..-





Be free to read :
Couple Islamik, Wujudkah?
Diariku, Diarimu Juga ??
First time sejak menggunakan handphone !
Bahana FLY !
Sebab saya belum dapat lupakan AWAK !
Kisah disebalik nama facebook Rosa Caballo
Kisah sedih PMR 2010 

-Tamat-

No comments:

Post a Comment