Hari ini :)



Aum aum aum.


Jawab salam ye awak awak ^^


Waalaikummussalam.


Okay, hari ni nak cerita pasal pergi akademi.


Okay.



Dekat akademi tuu,


saya pergi dalam pukul 8 pagi.


Huh ! 


Sangat penat.


Penat menunggu sebebnarnya --'


Hahahahaha


Saya belajar memandu atas jalan raya je tadi.


Tak sempat nak buat litar yang bahagian II


* Bila laa aku nak pandai sepenuhnya kalau macam ni. *merungut*


Hahaha

Okay lepas tuh, dalam pukul 1 p.m saya balik.


WOW !


Terkejut sebab rumah tunggang langgang --'


* yang jadi mangsa bilik aku laaa.


Dah jadi macam stor.


Semua sebab nak buat majlis bulan 3 nanti.


*sedih sebab bilik dah jadi stor.. tsk tsk tsk :'(


Okay.


Sampai rumah, dalam pukul 3.30 p.m aku tertidur.


Bangun-2, dah pukul 4.30 p.m.


Mengantuk + penat --'


Lepas tu malam...


Sebelah malam, apa lagi,, aku ajak abang aku pergi kedai :)


* Pergi beli masakan panas yang tidak menyihatkan.


Almaklumlaaaa, saya jarang makan nasi ^^


Lepas tuuu,, malam *tadi*


Pergi Gunong, p Pantai Timur.


Teman abang kesayangan aku beli barang.


Alang-2 tuuu, aku apa lagi.


Mengikis duit dia laa.. 


Manja-2 sikit, then mintak beli seluar.


Hahahaha, kan dah dapat sehelai seluar :)


*jahat molek aku ='3


Hahahaha, pape pun aku tak kisah sangat.


Abang aku yang nih banyak fulussss.....



*Adik yang jahat --'


Okay, sampai sini je dulu. Bai ~


Sebelum terlupa, sempat snap picture lepas balik kedai ='3


Hahahahahahahaha



Wasssuuppp !!  Selamat malam yooo :3

Waalaikummussalam :)

1 comment: