Diariku Diarimu juga ^^




Okay, hahaha

hurm malam nih nak story pasal apa ye?

Sebenarnya tak tahu nak taip apa -,,-

Hahahaha

* kegilaan ku sudah makin terserlah -,,-

Okay  !

Hari nih nak story pasal 

"Diariku Diarimu juga ^^"

Okay !

Pelik kan tajuk nih?

Ada ke patut diari tuh dikongsi-kongsi.

Haishhh !

Tak patut, tak patut

* sambil geleng-geleng kepala =')

Okay, sebenarnya...

Inilah apa yang saya buat.

Seriously.

Diari saya, kawan-2 yang rapat dengan saya dibenarkan untuk baca !

Okay.

Awak tak suka?

Peduli apa saya ='P

Hehehehehehehehe

* Gurau je lah.

Saya pun tak tahu kenapa saya boleh bagi diorang baca.

Haishhh....

Pelik -,-'

Okay, 

Diari saya banyak cerita pasal hari persekolahan dengan kawan-2,

pasal asam garam saya dengan ex saya selama 3 tahun and banyak lagi lah.

Apa?

Nak tahu ke?

Alaaaaaaa....

Biasalah, cerita pasal saya kena fitnah masa form 4,

cerita pasal saya kena pulau oleh budak-2 yang suka mencari kesalahan saya.

AND ONE MORE !

pasal perempuan yang SAYA TAKKAN PERNAH DAPAT MAAFKAN DIA SAMPAI BILA-2

a.k.a budak yang duduk bawah katil saya.

Sorry lah kau !

Aku memang tak dapat maafkan kau sampai ke akhir hayat aku !

Aku akan ingat semua benda yang kau dah buat pada aku !

* Opppppsss.. Emosi lak -,-'

Okay lah, lupakan pasal perempuan tuh !

Hurm saya dah kehabisan idea -,-'

Okay,

diari saya ada tiga untuk tahun 2011 & 2012 ='D

Diari saya tuh, merangkap saya punya buku nota.

So, nota-2 tambahan seperti

 menconteng time bosan tuh memang terserlah di dalam diari saya :)

Hahahaha,

dalam diari saya jugak ada pesanan-2 tambahan dari kawan-2 baik saya (:

Surat-2 cinta dari kawan-2 saya pun saya simpan dalam diari saya.

Tahun ini,

saya dah tak tulis diari lagi.

Sebab saya ada blog.

So, 

di situ blog saya, di situ jugaklah diari saya :)

Nak tahu tentang perkembangan saya?

Just ikut sahaja perkembangan blog saya dari masa ke masa.

Tak suka?

Tak suka, boleh lah awak tekan button "X" yang berwarna merah.

Ini blog saya, so hormat sikit :)

* Sikit je, tak banyak ='P


Be free to read :

  Kisah Sedih Result PMR 2010

  Bahana FLY

  Test KPP


No comments:

Post a Comment