Tudung ?


Okay, sekarang baru pukul 11.30 p.m

tapi rumah aku da sunyi sepi.

Bunyi cengkerik je.

* Kalau ada cengkerik laa.

Hehehehe

Okay, sebenarnya tak tahu nak tulis apa daa ni :)

Apa yang saya nak kongsi sekarang,

saya pun tak tahu.

Oh..

Okay, saya nak kongsi pasal pakai tudung.

Hah !

Saya mengaku, dulu pun saya pakai tudung paras dada.

Tapi, insyaAllah

saya akan labuhkan sikit demi sedikit :)

Tegurlah saya andai saya jauh tersasar :)

Kita kan sahabat ^^

Okay

saya nak tanya lah kan,

best ke " free hair" ?

Yela, saya tengok ramai sangat yang free hair.

Nak cakap non-muslim, tapi memang sah muslim.

Entah laa, apa yang saya nk cakap,

fikirlah akhirat sebelum nak buat apa-2.

Hehehe

Kita sama-2 berubah :)

InsyaAllah !

Awak doakan saya, saya doakan awak ;)





Hurm, pasal doa.

Jangan lupa doakan keputusan saya ye !

Makin lama makin berdebar.

Result makin dekat.

Cuak !

Allahuakbar !

Subhanallah !





Okay.

Hehehe.

Saya harap kita sama-2 berubah ke arah yang lebih baik.

InsyaAllah :)

Saya tahu, bagi yang free hair, tetiba berhijab mesti orang pandang serong kan?

Tapi, percayalah.

Jika perubahan yang awak-2 buat niat kerana Allah,

insyaAllah Dia permudahkan segala-2nya.

Awak cuma perlu Yakin dan Tawakkal serta Istiqamah dalam perubahan yang

awak nak buat :)



Tengok gambar kat bawah ni..

kan sejuk mata memandang :)

Okay laa.. 

Renung-2 kan dan selamat beramal :)






Oh ya..

Biasa orang lepas clash atau putus cinta mesti 

diorang selalu cakap bukak buku baru or maybe new chapter.

So,

apa tunggu lagi?

Dalam berubah ke arah kebaikan pun kita boleh bukak chapter atau buku baru.

Jom aplikasikan hidup dengan berdakwah :)

InsyaAllah !

Allahuakbar !




"Sesiapa yang Allah S.W.T kehendaki kebaikan padanya, akan diberi kefahaman di dalam Agama."(Hadis riwayat Ahmad di dalam Kitab Min Musnad Bani Hashim)



-Tamat-



No comments:

Post a Comment