Le Old Card --'



* Ngepeng gambor ore boloq :)

Tak suka sila tekan [ X ] 

No matter how I am, I love the way to be who I am :)

Hahahaha, English ku English hang jua.

Inilah dia orang puntis calling "OME"

" Oh My English "

Hahahahahahahahahahaha


  
* Ini muka poyo time prep malam di InSTAR * Abaikan aku yang gila --'



Okay start !

Hahaha..

Excited !

Excited !

Excited !

Huh.

Jap-2.

Nak excited pun, jangan lupa jawab salam.

* Waalaikummussalam *

Haha

Okay. Sambung excited *korek hidung*

Eh eh eh.

Minah sewel ni pengotor betul ='3

Hehehehe

Okay-2 !

Kenapa excited sangat ni?

Hurm. Sebenarnya.,, tadi saya singgah blog lama saya.

Dan korek punya korek entry-2 lama, terjumpa la entry yang ada gambar card saya masa form 3. Card tuh saya edit dan print sendiri :) Hah, agak-2, awak-2 yang pernah dapat card saya tuh simpan lagi ke tak eh? Hurm, kawan-2 masa form 3 yang ada card tuh. Budak SMK Badak saya ada bagi dekat dua tiga orang. 

Hahaha

Eh eh eh !

Panjang lebor citer :)

Awak-2, nak tengok tak macam mana rupa card tuh?

Okay sebelum tuh. Kalau-2 nak singgah blog lama saya, tekan [ SINI ]

* Blog tuh takde pape pun, sajo nok promote * [ apakah? #IniSemuaPoyo ]

Sebenarnya ada dua jenis. Saya jumpa yang nih je.

Jangan gelak.

Okay jap !

Ada nombor phone dalam tuh.

Tapi tapi tapi, saya dah tak guna :)

Cuba laa call, kot-2 ada orang angkat.

* Yang pasti bukan saya laa *

Hahahaha

Card waktu form 3 ='3


Okay, hahaha lucu kan card tuh?


Dah laa gambar dalam tuh macam budak demam je lagaknye --'


Tulah kenangan time jaman kanok-2 ambe.


Awok-2 hadooo?


Mesti takdoooo kang?


Hahaha


 Bahasa apakah ini? *Lap hingus*


Then, tamat laa sampai sini :)


* Waalaikummussalam *



No comments:

Post a Comment