Bebel-Bebel Petang :D

Okay.

Kenyit mata sikit

Opps 

Jangan lupa jawab salam ye 

Okay.

Petang ni taknak cakap banyak pun.

Cuma nak cerita pasal belajar memandu tengah hari tadi.

Tsk tsk tsk 

Dengan izin Allah,

buat kali ke-3 pada tahun ini

saya ternampak dengan EX-boyfie

Dengan muka yang menyampah + meluat,

saya buat-2 tak kenal.

Hanya Allah yang tahu betapa sakit dan menyampahnya saya dengan dia.

Dulu, bukan main janji bagai.

Tapi, macam hampeh.

Hahaha, sebenarnya bukan salah dia sorang.

Salah saya jugak.

Sebab selama 2 tahun setengah kitorang couple,

hampir setiap bulan saya mintak putus.

Kenapa?

Hurm  

Saya pun tak tahu.

Dah memang tiap-2 bulan mintak putus.

Ngeee ~

Tapi selama ni dia ok je.

Stop about the kerepek + merepek.

Sebenarnya,

saya tak kisah langsung kalau dia nak couple dengan awek lain.

Sebab sebelum couple denagn saya pun,

i told him earlier about this.

" Saya tak kisah kalau awak dah jumpa seseorang yang lebih baik dari saya,

yang penting, awak mesti bagi tahu saya yang awak dah ada yang lain "

By the way,

yang saya nak marah sangat sebab

dia tak bagi tahu sepatah pun pada saya.

Saya tahu dia couple dengan someone pun sebab saya tanya kawan dia.

Hurm,

dah nak buat macam mane, jodoh saya bukan dengan dia.

Hahahahahaha

Tapi kan..

Tapi kan......

Tapi kan...........

Orang dulu-2 cakap,

kalau kita asyik terserempak dia banyak-2 kali,

mesti ada pape antara kita dengan someone tuh kan?

Em, em em 

* buat muka tak ikhlas.

Sebenanya masa first time saya terserempak dengan dia 

hari tuh, 

* dalam hati saya *

"ahhh, kebetulan je nih. bukan ada jodoh ke ape pun"

* walaupun hakikatnya masih ada sebesar zarah harapan


Hahahahahaha,

then second time jumpa tuh, saya dah tak rasa apa-2.

Rasa benci tu ada laaa

* entah lah kenapa *

Maybe sebab saya dah tahu yang dia dah ada orang lain.

Hahahahahahahahaha

Okay laaa.

Sebenarnya kan kan kan !

Saya agak pening dengan cerita yang saya tulis nih.

Hahahahahahahahahahahahahahhahahahahahah !

* Mabuk kepayang *

Okay laaa.

Stop sampai sini dulu.

Noktah .

Eh eh eh !

Jap jap jap... !

Awak dah jawab salam ke belum ?

Jom jawab sama-2,

Waalaikummussalam 


-Tamat-

No comments:

Post a Comment