Jemputan Khas untuk Awak ^^


Okay.

Jawab salam tuh. 

Bukan main cantik saya punya salam,

sedih kalau awak-2 tak jawab.

Tsk tsk tsk 

Okay stop makan kerepek.

Aum aum aum 

Hahaha

sebenarnya dah lama saya tak update blog kan?

Hah !

Bukan apa, saya sibuk sikit.

* Padahal malas. hahaha

Sebenarnya bukan malas sangat pun,

 just malas nak berebut broadband dengan abang.

Menyibuk je dia.

Ehem ehem ehem.

Dah agak jauh kita melencong dari tajuk.

Okay !

"Jemputan"

Hurm 

Kenapa jemputan?

Jemputan sebab,

saya sudah diberikan kebenaran oleh "umi saya"

untuk menjemput awak-2 

a.k.a

my friends

ke wedding abang saya.

Ehem-2.

Kepada boys terutama girls,

 KALAU nak datang,

sila bawa geng ye...

Nanti kang, awak-2 lak yang tersipu malu. 

Hahahahahaha 

Actually, agak awal kan jemputan saya?

Hahaha, yela-2. 

Sebab saya nak cop awak-2 dulu, takut nanti awak-2 sibuk 

nak buat benda lain. Aum aum aum 

Tarikh :

27 Mac 2013

Okay, tu je kot.

Hah !

Okay lah.

Assalamualaikum awak.

Mmmmuaah setepek

No comments:

Post a Comment