9 Januari 2013


Okay !

Hari ni nak story cerita pasal hidup saya sepanjang 

9/1/13






Okay.

Sebenarnya takde apa yang special pun hari ni :)

Hahaha

Bangun pagi

bagi farwizah ( anak sedara )

minum susu yang siap dibuat oleh umi saya.

Dia tidur lama sangat.

Hahaha

Pukul 12 tuh kira limit dah.

Saya kejut dia.

Eh-2,

boleh dia cakap

" tak cey, nak idur agih "

Saya pun tanya

" Nak tidur lagi? Lama nya, bangun-2 ! "

Then,

macam biasa..

Merengek-rengek.

Okay laaa..

Saya bagi dia tidur.

Saya tengok cerita :)

Channel 393 pilihan hati -_-

Okay.

Dalam pukul 1 tengah hari.

Si kenit farwizah bangun :)

Then saya bagi dia makan.

Kalo mandi dulu,

mesti comot.

So, makan lah dulu.

Dah siap makan,

mandikan dia ^^

Dia nak susu lagi.

So, pergi buat susu.

Dah minum susu.

Apa lagi, hyper active balik laa.

* Dah dapat tenaga -,.-'

Penat jugak jadi babysitter.

Alhamdulillah abah dia dah nak balik khamis nih !

Tak sabar rasa :)

Okay, tuh je kot untuk hari nih :)

Takde benda nak kongsi ^^

Just nak cakap,

header baru :)

First time buat header by myself untuk 2013.




Selama nih, kawan yang selalu buat.

* Hah?

Sape?

Nur Bazilah Rasdi :)

* Jenguk-2 laa ke BLOG dia jugak =')

Okay. 

Sampai situh je dulu :)

My little niece yang comel !





Gambar rembat dari Facebook abang saya :)

Faiz Hanis Che Razman

* Nama saya Farah Hakimah :)



Be free to read :

OLD letter from HER :)
Potong kuku ikut Sunnah NABI ='D
Bahana FLY !
Couple islamik, wujudkah ?
Kisah sedih PMR 2010


-Tamat-

No comments:

Post a Comment