RINDU ='(





Okay !
Before I start,
jawab salam dulu :)
Tsk tsk tsk :'(
Sebenarnya,
malam ni malam ni malam ni.
Saya saya saya rindu rindu rindu rindu rindu rindu
sangat sangat sangat sangat sangat sangat sama kawan-2 saya.
Syeril Norsyuhada
Shamimi Auni
Amira Izyan
Farah 'Aini
Nurul Natasha
Afiqah Husna
Afiqah Azeli
Sape lagi eh?
Hahaha
ramai lagi kot.
Em em em, awak-2 yang tak disebut bukan saya tak nak kawan
cuma kita tak berapa nak rapat :)
Sorry lah tak mention ^^
Okay stop merepek !
Sebenarnya, memang aku rindu sangat-2 dekat kawan-2 aku.
Apatah lagi kawan-2 yang selalu bersama aku disaat aku
kena tuduh, kena pulau, kena caci :'(
Dear Farah 'Aini,
walaupun aku tak tahu kau ikhlas atau tidak selama kita berkawan,
thanks sebab kau selalu ada disaat aku perlukan seorang teman :'(
* Jangan kau bangga lak ! ahahahaha
Em em em. sedih :'(
Uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !
Rindu kau laaaaaaaaaaaaaaaaa kawan !!
Pkah, mimi, syeril and saya :)


Budak dorm Farah 'Aini, Farah 'Aini, Syeril and me
*masa hari nak balik raya aidilfitri tahun lepas*

Hari SPM ADDMATH. Aku jadi cikgu ajar Amira Izyan and the gang.
 *Snap sebentar :*

Last day at Kem Energetic Form 5 :)


Going to Kem Energetik Form 5. Hahaha, aku menyibuk.

Bergambar setelah penat berkejaran :)
Kem Energetik Form 5 :)

Ini waktu raya haji tahun' 2011
*yang ada dekat hostel masa tuh semua form5 except saya form4*
Muka sedih sebab kawan tipu.

Kenapa tipu? 
Yela,
mula-2 semua janji taknak balik KELANTAN.
Tup-2, diorang semua balik rumah kawan-2. *Sabor je laa...
*Janji Melayu*



Dinner apa entah. I forgot sudah -,.-'

Last outing with them, KFC  at Pekan, Pahang 

Time "FLY" dari asrama, Few days before SPM'12

Syeril with her sister, syeril :)


Mimi, aku dan pikah :)
Snap before go to prep ^^

Syeril with me *peace*

-Tamat untuk pagi ini-

* Pffft

Doakan kami dapat SPM straight 9A's + or 11A's+

Amin :)

Waalaikummussalam

1 comment: