10 Januari 2013


Selamat malam awak.

Macam mana hari ni?

Okay or not?

Hopefully this day will be a beatiful day for you ^^

Okay.

Today,

takde apa nak cerita.

Cuma nak story pasal kehidupan saya pada hari ini :)

Hari ni saya lipat kain, kemas rumah SIKIT =')

Yang paling utama jadi "BABYSITTER"

Alhamdulillah.

Start esok dah tak jadi babysitter sebab abah farwizah dah balik :)

Okay,

lepas tuh nak cerita pasal saya punya proses buat lesen.

Hurm,

InsyaAllah kalau ada umur yang panjang,

hari Ahad ni saya baru start 

masuk bengkel untuk 8 jam dalam litar  :)

Okay.

Hurm.

Oh ya !

Petang tadi anak sedara saya ( Farwizah )

beria ambil gambar.

Almaklumlaaaa,

kedua-dua fon saya dah macam fon dia dah.

Haish.

Apa nak jadi laaa..

* Yela, saya kan dah jarang sangat pakai fon sekarang.

Tambah-2 si kenit tuh suka sangat ambil fon saya.

Saya biarkan je.

Lagipun,

tak ada sesape yang contact :)

Okay.

Ni ada sedikit gambar si kenit :)

Gambar gelap sebab tak switch on lampu :)





























Okay,

sebelum terlupa.

Abah farwizah bagi saya benda ni.

Mula-2 tak percaya.

Tapi,

dah rezeki.

Ambik je laa :)






"Earphone Angry Bird" dengan  jam "Ice Watch"

Okay,

sebelum tamat.

Saya ada buat freebies buruk ni :)




https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiogpfhwWqRFv9SFqO6Sd74TaHbQrQtsGcP1OwgVEtqKvMxujatm0FKqBC_aABD5gbM3HIhaPB9lrCGSLLSUdaCERd3-rTSUl73pBycLnXJYXcYGdHDJYuiaKZE0ZyYEcGS6rasibY396w/s1600/but-bl.png




https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjysR5wO15aF9c7uYBrcfMcFmciE1lQHHjRTWqbH1cB235FeVVGSS-wSzv2pSw7yQC7QlloGcgeqtabPLZgadI4ThyphenhyphenAg1LlYsnG0PGUi4uj_6Dr2KfCUG57ALGUtzTiFfxKAoc-OGENJsk/s1600/but-tw.png





https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgYbt82PIsY1p-EfNqxTCfBUG_RIylUfsiYdPY9F1K5eznUrrN1FHjikWJOOpgASx9Wjg3tbY0Q8mDjdHvVhBiqLiv-BqBIzVjQ1qKW1MvD9p6dCIN0UFf1YnsZWYXw1-z8KZ7LtbKojtI/s1600/but-face.png



Hahahaha

Testing-2 sahaja :)

Untuk kegunaan saya sendiri !

-Tamat-

No comments:

Post a Comment