First Day as Full Babysitter ^^


Okay.

Hari ni 1/1/2013

Pekerjaan aku sebagai babysitter kini bermula :D

Aku, secara rasmi menjaga 

Siti Nor Aleya Farwizah binti Muhammad Faiz Hanis.

Okay. 

Pagi-2 lagi aku dah bangun.

Umi dengan abah pergi mengajar dah.

Dia bangun pukul 9 a.m.

So, aku tanya nak susu tak?

Dia nak, then minumlah susu yang umi buat tadi.

Haha, then aku bagi makan honey star + susu.

Dia makan sikit je.

Aku yang habiskan.

Then aku ambik coco crunh bagi dia makan.

Dia makan je.

Haha..

Sampai bersemut lantai.

Dia makan bersepah -,-'

Then aku bagi dia tgk cerita kartun channel 615.

Tengok punya tengok.

Dah pukul 11:00 a.m.

Aku mandikan dia.

Bukak paip air panas. 

Tapi air tak panas pun.

Sejuk gila kot -,-'

Kesian dia.

Aku dahcuak dah.

Bibir dia pucat dah sikit.

Tangan n kaki sejuk.

Aku cepat-2 mandikan.

Pakai pampers, bedak sikit then 

pakai baju yang aku dah sedia sebelum aku mandikan dia.

Okay, then dia main dengan dia punya bear dan barbie doll.

Okay. Tamat sampai situh ^^

Nih gambar dia main tido-2 dengan bear n barbie doll :)


- Tamat -

No comments:

Post a Comment