First Time Sejak Menggunakan Telefon Bimibt ^^


Okay,

hahahaha

Hari nih saya nak membebel + merepek + lesung pipit

Eh, eh, eh ! 

Lesung pipit ke lesum pipit ?

Hahahaha

Suka hati saya lah.

Ayat saya =' P

Okay !

Hurm sebenarnyalah kan,

dalam sejarah hidup saya sejak menggunakan telefon nih,

saya tak pernah TAK MESSAGE SESAPE dalam masa satu hari.

So, 

sejarah saya dah boleh dimasukkan dalam

 " BOOK RECORD OF THE WORLD"

Hah ? !

Kenapa ?

Yela,

for the first time saya tak message dengan manusia dalam jangka masa yang panjang -,-'

Hahahahahahaha.

3 hari tuh agak lama lah kan?

24 jam darab dengan 3 hari.

72 jam darab dengan 60 minit.

4320 minutes darab dengan 60 saat.

259 200 seconds.

Banyak kan ?

Hahahahahahaha

Okay lah.

Malas nak membebel panjang-2. 

Tuh je kot untuk petang nih.

Hujan lebat make me sleepy -,-'

" Good Night"

hahaahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

- Tamat-

No comments:

Post a Comment