Saya Tewas Juga Akhirnya :)


Okay, 

hari ni takde benda pun nak story :)

Just nak bagi tahu.

Finally aku dah dapat terima kenyataan yang aku

bukan tercipta untuk dia.

Buat awak,

kalau lah awak terbaca entry ni

cuma sikit je saya nak awak tahu

saya tak menyesal kenal dengan awak

Walaupun memang betul-2 sekejap.

Tapi amat berharga buat saya.

Thanks untuk semuanya.

Saya harap,

awak berjaya kejar cita-2 awak untuk jadi Dentist.

Jadilah anak yang baik untuk ibu bapa dan keluarga awak.

Saya dah boleh lepaskan awak dengan sepenuhnya dah sekarang.

* Tangan boleh tulis, mulut boleh cakap, tapi hati?

Hanya Allah yang Maha Mengetahui :)

Dan maaf,

maaf sebab BLOCK awak di FB.

Sebab saya tak sanggup tengok DP awak yang selalu muncul dalam friends's list saya.

Mungkin saya sahaja yang selama ni berharap awak akan jadi imam saya.

Maafkan saya sebab mengharapkan sesuatu yang begitu besar dari awak.

Maafkan saya sebab selama ni ter"SUKA"kan awak.

Maafkan saya.

Maafkan saya untuk semuanya.

Ya Allah, sebaknya rasa.

Tetiba menangis -.,-'

LOL !

Cengeng betul saya ni.

='(

Sob sob sob.

Tetiba rasa sedih.

Hahahaha

* biasalah, saya memang ditakdirkan untuk mencintai, tapi tak dicintai :'(


Okay, subhanallah. Allahuakbar !

Saya tahu saya kuat.

Ohh, lupa.

Saya nak minta maaf juga sebab dah UNFOLLOW twitter awak.

Sebab saya memang dah tak sanggup terserempak dengan TWEET awak.

Hahahaha..

Apa?

Awak nak cakap saya ni looser?

Okay, 

saya terima seadanya apa-2 yang awak nak cakap ^^

Thanks wak.

Terima kasih sangat-2.

Saya tahu,

kehadiran saya bagi awak tak bermakna pun bagi awak.

Tapi,

saya nak awak tahu yang kehadiran awak bagi saya banyak memberi makna.

Okaylah wak,

sudah tak ada makna apa-2 untuk saya menagih dari awak.

Biarlah saya fokus kepada 

study dan benda-2 lain lagi selain dari awak mulai saat dan detik ini.

Apa-2 pun.

Terima kasih kerana pernah hadir.

Jika cinta manusia saya dah tewas, saya tidak menyesal.

Kerana cinta Allah masih ada untuk saya menagih.

Saya akan bangun dari mimpi ini.

Terima kasih kerana sedarkan saya :)

Assalamualaikum awak =')

-Tamat-

No comments:

Post a Comment