Last untuk AWAK (:



Assalamualaikum

Awak,

saya tahu saya bukan untuk awak kan?

Tape lah.

Walau sekejap je saya dengan awak.

Dah cukup bagi saya wak.

Thanks for everything :)

Ini mungkin ujian Allah bagi saya untuk jadi seorang yang lebih tabah ^^

Saya doakan awak berjaya dunia akhirat.

Be a good son for your parents.

Keep me in ur DOA.

* kalo ta nak pun tape, saya ta kesah :)

Haha,

kadang-2 rasa lucu pun ada kalo fikir balik.

Macam mana la saya boleh sukakan awak.

Dulu saya tak macam ni.

Saya susah gila kot nak suka seseorang.

Maybe dah ketentuan Dia kot.

Saya redha wak.

Hahahaha.

Biarlah tangisan saya malam ni tangisan terakhir.

Saya penat.

Ta tahu la kenapa.

Rasa penat sgt nak berharap.

Hahahaha, bodoh saya hantar flyers utk awak.

kalo tak,

semua ni tak berlaku !!

Arghhh..

rasa benci sgt sbb suka kan awak !!!!!

Arghhhhhhh...

Senang-2 je air mata murahan gila babeng ni mengalir.

Benci !!!

Tahu tak rasa benci sbb sakit hati tu macam mana?

Ya Allah, kuatkanlah aku. Kenapa lah aku berlembut hati sgt dgn dia nih !

Padahal dia tade perasaan pape pun. Aku je yang melebih.

Sakit !!!

Sakit hati tahu tak !!

Dahla,

esok, beli no fon baru. Blog ni sampai sini je !

Dah malas nak online, malas nak pakai fon, malas semua !!

Nanti hangout dgn sepupu,

aku nak p lepaskan semua ni !!!

benci sebab aku mudah sgt sayangkan dia kenapa?

bodoh betul kau ni !!

Cepat sangat percaya dengan dia tu kenapa !!!

Sekarang kau jugak yang sakit hati !!!

Dia kat sana elok-2 je tak ambil tahu pasal kau !

Haha, bodoh lah kau farah !!

arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!

-Subhanallah, apa nak jadi dengan aku ni !

Lupakan semua Farah ! 

Eilham kau boleh lupakan, takkan dia kau tak boleh kot !

No comments:

Post a Comment