B.E.N.G.A.N.G -.-''


Assalamualaikum 

Okay, this is my story for this night.

I feel very-2 macam tahik -.-'

Baik tak payah ada kawan kalo 

benda kecik macam tu pon dah huru-hara !

Ya Allah,, sabarkanlah aku ( ! )

Panas giler ni kot..

Memang HOT giler aku malam ni..

* sep-2 D.I.V.A yang HOT lagi MELETOP pun kalah

OKAY ! STOP merepek + makan kerepek -.-

Okay, aku bengang sbb kawan-2 aku semua mungkir janji doe !

Aku dah agak dari awal lagi., sbb dah byk kali terkena.

Mesti last-2 diorang tak jadi pergi.

Tup-2

Betulkan jangkaan aku..

Macam t**k

hahaha -.-'

Okay, lepas dah geram sikit.

Kesian anak sedara aku yg aku marah-2 tadi..

Sorry sayang, makcik emosi gler kot tadi..

Huh..

Then, tgh hari tadi aku p hospital Kota Bharu sbb

kakak ipar aku ada problem sikit.

So, awak nak tahu apa saya buat kat sane?

ok,

* saya jadi bibik kut..

My niece tertido, so sy g kena pegang., coz umi dia ada hal..

Very nice ^^

Dahla berjam-jam


then, maghrib kitorang solat di masjid K. Kerian (:

then, p jalan-jalan cari makan.

Sedap doe ^^

t'lupa nak snap gmbar mknan tadi.. 

Lapar gila kut.

Dari semalam tak makan -.-

haha, lepas tu p gunting rambut adik aku.

dalam kedai gunting rambut tu, aku n my brother buat giler ='P

snap gmbar >_< haha

Okay, FULL STOP !









No comments:

Post a Comment