Coretan dari Diari 2012





Assalamualaikum 



Okay, 

sekarang dah pukul 2.30 a.m

tapi,

I can't sleep -.-'

So,

 nak salin je apa yg pernah

   aku tulis dalam diari aku.

Haha



ta tulis tarikh -,-'

You are gone when I started to love you.
Now, the sadness and tears are my best friends.
You are so cruel !
But WHY ?
WHY I can't hate you.
Once I hate you, I'll be more crazy to love you !
Oh NO !
You always make me feel like this !
WHY must me ?
WHY you don't want to throw away your ego ?
I love you !
You always like that although you ♥ me inside !

Sincerely
FHCR :'(




13/7/2012
11:15 p.m

Petang tadi saya buka 'mukabuku' saya.
Saya tengok awak punya wall.
Amboi,
bukan main awak kan?
Major kawan-2 FB awak kawan-2 perempuan.
Wak,
kalo lah saya tahu awak macam ni,
saya ta kan paksa awak =')
Saya terima kalo awak betul-2 dah lupakan saya.
Tapi,
tolonglah !
Please say anything before leave ='(
Saya ta nak awak pergi macam tu je !
Wak, saya tahu saya memang ta sepadan dengan awak.
Awak handsome, saya ?
Saya tade rupa pon.
Tapi,
saya mintak tolong sangat-2.
Tolong ucapkan selamat tinggal sebelum awak nak tinggalkan saya.
Saya takkan lupakan awak.
Saya sayang awak :/

"Ya Allah, Engkau padamkanlah ingatanku kepada dia,
sesungguhnya, aku tidak mampu kehilangannya dalam sedar.
Aku sangat-2 menyayanginya. Maafkan hambaMU ini"

Sincerely,
hurt person ='(


Okay, malam ni cukup sampai situ.

Aku salin sebiji dari DIARI !

No cheating ^^

Nak tido :)

Saya sayang awak capital B.

I know that !

No comments:

Post a Comment