Setia Hujung Nyawa ?





Tik tok :)

Jam berdetik.

Sudah malam kan hari nih.

Sungguh cepat masa berputar ^^

EH-2.

Kenapa entry saya bertajuk

"SETIA HUJUNG NYAWA ?"

Haish.

Actually lah kan.

Saya nak bagitahu you all lah kan.

Saya tak pernah tengok pun cerita tuh.

Best sangat ke cerita tuh sampai berduyun-duyun manusia

mahupun di FACEBOOK ataupun TWITTER

sibuk dengan cerita tuh.

Hah !

Dipendekkan cerita.

Petang tadi,

kawan-2 kakak ipar aku datang rumah.

Jalan-2 katanya.

Hahaha.

Tik tok !

Tup-2,

tiba-2 kakak ipar saya masuk bilik saya then cakap

" Farah, nih saeng kak ika nak tukar novel"

* sambil menghulurkan kepadaku tiga buah novel milik kawan-2 dia.

Aku pun just cakap

" Oh,okay. Tuh novel * sambil tunjukkan mejaku yang dihiasi rapi dengan novel *

Then sampai situh.

My kakok ipor keluar lah dari bilik.

Dengan rakus aku pun membelek-belek.

* Berdebar-debar nak tahu novel apakah yang ditukar *sistem barter*

Belek punya belek, yang menarik perhatian aku tentunya novel " Setia Hujung Nyawa"

What a surprise :)

Hah !

Akhirnya, novel itu datang bergolek padaku.

* Dulu, pernah ada niat nak beli.., tapi dah ada orang kasi pinjam wooo..

Bahagia weh.

So.

Aku start membaca novel sekejap lagi.

Mulakan dengan novel yang pertama.

" Buat Yang Tersayang "


Sinopsis novel nih menarik minat aku untuk membacanya dahulu.

Then baru novel " Setia Hujung Nyawa "


Lepas tuh, "REPEAT" baca novel " Seribu Kali Sayang "



* Sebab masa di hostel dulu, pernah baca novel SKS nih :)


Tik tok :)


Sampai sini je dulu.

Nak sambung baca novel.

- Waalaikummussalam -

No comments:

Post a Comment