Rezeki lagi :)


Tadi saya saja intai-2 ke page Tuppy Thingy.

Then tengok senarai peserta untuk yang 100 likers pertama.

Alhamdulillah nama saya ada.

Thanked Allah.

Dah la semalam menang TOPUP sertai give away.
* Click "menang TOPUP sertai give away untuk terjah entry saya pasal tuh :)

Hehehe.

Okay !

Hari tu kan saya ada share di facebook pasal Tuppy Thingy ni.

Dah ikut semua syarat penyertaan.

Alhamdulillah dapat.

Jom terjah gambar ^^

* Ini gambar yang saya share di facebook saya .



* Ini page Tuppy Thingy :)



 * Ini status di page Tuppy Thingy pasal senarai 100 likers pertama ^^



* Itu nama facebook saya. Alhamdulillah, tersenarai jugak ^^


Apa-apa pun, tak sabar nak tunggu hadiah sampai dekat rumah.

Penghantaran bermula 07-02-13

Mintak-2 selamat sampai kerumah :)

Doa-doakan ye..

Itu sahaja.

- Waalaikummussalam -

No comments:

Post a Comment