NILAI --'




Hahahaha.

Comel tak gambar atas nih?

Tulah pasal.

Bodoh punya farah, kan dah malu.

" Malu beruk bak kato sep-2 kelate "

Sebab tuh letak gambor beruk besar-2 kat atas !

Tsk tsk tsk.

Tadi kan.

Dalm pukul 8 pagi tadi, saya pergi akademi.

Tik Tok !

On the spot jugak lah kan,

kami kena buat NILAI untuk drive tuh.

Tsk tsk tsk.

Dah ketentuan Dia untuk aku gagal -.-

Haha. 

Lucu lah weh.

* Muka sedih wooo.. Kena marah.

Haha.

First !

Mula-2 kena naik bukit.

You all agak apa yang jadi kat situh?

Cis !

Kereta tuh undur ke belakang menuruni bukit.

* Nilah akibat tak tekan "kelah" dengan betul.

Tsk.

* Aku yang dalam kereta nih dah gelabah habis + malu gil* kot !

Then aku break + angkat handbreak kejap.

So, cuba lah sekali lagi kan.

Cis !

TERturun bukit lagi.

Hahhahaha. Aku kat dalam tengah poyo dah ni.

Bangang gila dah rasanya.

Tambah-2 lagi mamat yang ada kat pondok tepi bukit tuh tengah gelak.

Kahkahkah.

Then, akak yang menilai tuh datang then she said "gagal doh nih"

Aku pun terus turun bukit macam biasa.

* Dalam otak dah fikir gagal.

So, aku ingatkan terus lah pergi bagi untuk turn orang lain.

What a big surprise !

LOL !

Akak yang menilai tadi dah melalak panggil aku untuk buat parking pulak.

Hahaha.

Then terpaksa lah kan pergi beredar lah kan.

Di tempat parking lah kan.

Banyak lagi lah kan, kereta-2 lain tengah beratur lah kan.

Tiba-2 aku yang poyo, sebab dipanggil oleh akak nilai * nama baru *

dengan sewenang-wenangnya membawa

 muka poyo ini memotong kereta-2 lain yang belambak tuh.

Hahaha.

Kan dah kena lagi sebakul amarah + gelakan dari orang sekeliling.

Tsk tsk.

Sedih siot.

-.-'

Then, cikgu aku yang baik hati tuh suruh buat yang 3 penjuru.

* Big clap sebab 3 penjuru tak ada masalah *

Then beredar lah aku dari situ kan.

Tunggu lah kan untuk SYIKIN di NILAI.

Lepas syikin dah tamat tuh, beredarlah kami kan di tempat menunggu.

*Big Clap lagi  *

Saya jumpa Yen, Fadlina and one more person yang aku tak kenal,

 tetapi dia kenal aku. * aku kan orang feymes + glemor katakan *

SAPE?

Entoh. Budak SMKA Tok Bachok dulu.

* Lupa nak tanya nama -.-'

Hahaha.

Then. 

Tunggu punya tunggu.

AKAK NILAI ajak aku buat atas jalan raya.

Dekat situh okay je.

Then baliklah kami.

The natural makeup is shame !

Oh memang makeup ( tahap malu )

 ku tebal hari ini dengan adegan yang memalukan itu.

Hahahaha

Thats all.

- Waalaikummussalam -

No comments:

Post a Comment