Twitter :)





Hah..

Awak-2 nampak tajuk yang saya nak cerita hari nih?

Ehem ehem !

haha

TWITTER?

Kenapa twitter?

Oh, 

takde pape pun.

Hehehe

Kalau awak ada twitter, follow la ye *iklan*

Haha. Kalau terdetik nak follow, tekan je gambar kat atas.

Kah-3

Sebenarnya lah kan,

tadi I jalan-2 dekat TL,

then I found those picture.

Boleh dijadikan iktibar buat kita semua. 

InsyaAllah.

Hah.

Sebelum membebel panjang.

Jom terjah gambar dekat bawah.

1. Picture One


2. Picture Two



Okay, sebelum terlupa lah kan.

Tsk tsk tsk.

Saya ter"tengok gambar yang seakan-akan my ex dulu.

Hahah

-_-

Sedih bengong.

Pape pun.

Budak yang nih lagi handsome.

Tapi, lebih kurang je dengan EX aku, so aku re"tweet" gambo dia.

Apakah ?

Hahahaha -_-


Handsome kan mamat nih.

Dear Ex, sungguh aku cakap.

Aku tak rindu mung.

Tsk tsk tsk ='(

- Waalaikummussalam -

No comments:

Post a Comment