Kisah disebalik nama ( Rosa Caballo)


Assalamualaikum :D

Okay, 

kita mulakan dengan nama

" Rosa Caballo "

Rosa sebenarnya bermaksud warna merah jambu

Caballo bermaksud kuda

Kenapa dengan kuda?

Kuda nih sebenarnya gelaran bagi my EX

" Mohd Eilham bin Azmi "

Nama Rosa Caballo nih sempena aku couple dgn dia lah

* kononnya ='K

Hahahahaha.

Then,

aku lupa sebenarnya Rosa Caballo nih bahasa apa.

Sepanyol kalo tak silap aku.


Sempena nama nih jugak lah,

ramai mak-2 sedara aku menganjing aku.

Dear aunties.

Please don't talk if you don't know the truth !

Okay,

kita bersambung dengan nama Scarlet Farah Leo 

dalam post yang akan datang.

Dear -NAB-

* Sejak awak dah takde,

saya dah malas update blog.

Lagipun, dulu awak yang beria nak saya buat blog pasal awak.

Tapi sekarang awak dah takde.,

so...

Blog ni pun dah sunyi macam awak yang pergi jauh dari saya ^^

* Jiwang di malam hari.

-Tamat-

1.28 a.m 30/12/12

No comments:

Post a Comment